Understand the life !!!

Tuesday, August 29, 2006

Денят се познавал по сутринта !!! :(

Ако това е вярно, доста кофти ден ми се очертава.
Първо ставам сутринта и ... нямам нет (отново). Писна ми вече. Тия хора не разбраха ли, че в такава ситуация съм на ръба на нервна криза. Просто не знам какво да ви кажа. Обаждам се в офиса им и след кратък разговор ми казват отново заучената фраза : "Ами ще ви запишем и ще ви пратим техник". Лелелеле, просто не издържах. Последния път, когато им се обадих и ми "пратиха техник", след повече 48 часа ми се обадиха и ме попитаха дали проблема е налице все още и да ми пратят ли човек да го отстрани. NO COMMENT !!! Вече взе да ми писва от тия хора. Взех си клещи и отвертка и се качих на покрива на блока. Рестартирах switch- а, слязох долу и всичко беше наред. Вече имах нет.
След около 2 часа ми звъни дом. телефон. Разиграва се следният разговор :
- Ало! От фирма Networx (Защо ли казват ФИРМА, а не кабелен интернет Networx? Може би защото управлението на фирма е тяхната работа, а доставката на интернет е така, между другото.) се обаждаме. Прегледахме вашия проблем и установихме, че проблема от вас. Пращаме ви човек.
- Ами недейте пращате. Сам си оправих проблема. Рестартирах си switch- а сам, спокойно, не берете грижа за своите абонати. При тях неволята учи.
- Как така сте си рестартирали switch- а сам? Вие нямате право да бутате нашата апаратура!
Леле, каква стана! Сега ще ме поучават кое имам право и кое нямам право.
- Проблема е оправен. Толкова. Ако искате абонатите ви да не ви бутат "апаратурата", отстранявайте си проблемите на време. Ако продължавате така, и сървърите ще ви бутам (стига да имаше и това как да направя). ДОЧУВАНЕ.
И затворих. Та ако наистина денят се познава по сутринта, мен доста ядове ме чакат.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home